Pracujete v kancelářských prostorách a jste v častém kontaktu s vašimi zákazníky přímo v kanceláři, anebo se občas pohybujete v prostorách veletržního paláce, kde vystavujete nějaké zboží či nabízíte služby? Pak by se vám mohly hodit visačky zavěšené na šňůrce na krk s potiskem. Co můžete od takového výrobku očekávat?
Potisk na šňůrce – představte si, že se pohybujete v administrativní budově a přichází za vámi návštěva. Je to klient vaší společnosti, která se zabývá interiérovým a průmyslovým designem. Klient poptává řešení vybavení kanceláří jeho firmy tak, aby se v tamních prostorách cítili jeho kolegové příjemně a mohli odvádět dobré pracovní výkony. Kultura pracovního prostředí do značné míry rozhoduje o úspěchu podnikání v mnoha oblastech, což je vám dobře známo, proto věnujete vašemu klientovi dostatek času. Budete mít na krku zavěšenou barevnou šňůrku s logem vaší firmy, jež působí reprezentativně a důvěryhodně.
Barva šňůrky – svou roli umí sehrát i barva šňůrek. Zapomeňte na šedou a černou, to jsou barvy smutku. Věnujte naopak pozornost barvám duhy, pastelovým tónům, co rozveselí mysl a zlepší náladu, ať už je to červená nebo žlutá. Anebo fialová či tyrkysová.
Visačka s fotografií a jménem – na šňůrku s malou karabinkou lze zavěsit leccos. Mohou to být klíče, přívěsek v podobě otvíráku, kapesní svítilny nebo kapesního nože. Jste-li v kontaktu s cizími lidmi, lze na šňůrku zavěšovat i visačku s vaším jménem a fotkou, aby vás vaši hosté mohli lépe oslovovat a věděli, s kým jsou v kontaktu. Je velký rozdíl titulovat někoho výrazem: „Mladý pane“ nebo „mladá paní“ či „slečno“, anebo směřovat oslovení přímo ke křestnímu jménu: „Pane Luďku“ anebo „slečno Lucie“. Osobní oslovení více podporuje lepší mezilidské vztahy a při něm si také snáze uvědomíte, že nejsme roboti, ale živé lidské bytosti.