O pleť se starejte, i když právě jíte!

O tom, v jakém stavu je vaše pleť, rozhodují nejen používané produktyk zevnímu ošetření pleti , ale také, a to z velké části, stav vaší pleti odpovídá tomu, co jíte!

Toužíte-li po pleti bez vrásek, jezte samozřejmě hodně vitaminů, minerálů a esenciálních mastných kyselin. Ideálně jezte hodně ovoce, semínkách, bylinky, ryby. Samozřejmě vynechejte smažené řízky, grilované maso, grilovaná zelenina a dozlatova opečené kuře jsou tragédií pro pleť. Prudkému pečení se vyhýbejte. Rozhodně se snažte vyhýbat cukrům s bílkovinami. Tedy třeba kuře na medu je další pohromou pro vaši pleť. Ptáte se proč Protože karamelizace způsobuje samozřejmě tuhnutí a následné lámaní kolagenových a elastinových vláken v kůži.

rajčata

Pokud ráno místo snídaně vypijete kávu, přes den se proléváte limonádou a večer skočíte na několik dvojek vína, bude vaše tělo totálně dehydrované a vaše pleť vysušená a o to více se jí budou tvořit vrásky.
Věděli jste, že jeden hodně ogrilovaný steak škodí pleti stejně, jako tisíc vykouřených cigaret?

Pokud chcete mít svoji pleť nádhernou, začněte si na talíř skládat vhodné potraviny.

Oči
Velké množství žen trpí na tmavé kruhy pod očima a to hlavně díky stresu, tabáku, únavě a nedostatku spánku. Někomu také vadí klimatizace. Do jídelníčku zařaďte proto hroznové víno, limety, grepy, mandarinky, klementinky a pomeranče.

Suchá pleť
Pokud máte suchou pleť, určitě potřebujete do těla dostat kyseliny v kombinaci s vitaminy C a E. Proto louskejte všechny druhy ořechů. Právě pro vás také budou vhodné tučné ryby, jako jsou makrely, sardinky a třeba také lososi. Nezapomínejte na čerstvou zeleniny. Vše doplňte olivových či slunečnicovým olejem. Pokud to chcete vzít opravdu vážně, dejte si černý rybíz, papriku, brokolici a denně nezapomeňte vypít dva litry vody. Samotné a čisté. Žádné slazené limonády a hordy cukru.

losos

Vrásky
Vrásky jsou strašákem nejen nás žen, ale i mužů. Soustřeďte se proto na důkladnou ochranu před slunečním zářením. Pokud vybíráte zeleninu, vyberte rajčata. Do rajčatové omáčky nebo na syrová rajčata určitě přidejte kapku olivového oleje. Další zeleninou, která pomáhá proti UV záření je samozřejmě oranžová mrkev a oranžová paprika. V rámci boje s vráskami je dobré jíst černé a červené bobuloviny, jako jsou borůvky, jahody a brusinky. Selen proti vráskám je také v houbách, rýži a obilovinách. Dále si dvakrát týdně pochutnejte na makrele, tuňáku z konzervy či jiných mořských plodech.

Sečteno a podtrženo! Pro krásnou zdravou pleť jezte čerstvé ovoce, čerstvou zeleninu a ryby. Smažené, sladké, tučné není pro žádnou pleť dobré!

4 měsíci ago